lunes, 24 de septiembre de 2012

PRESENTACIÓ

Hola a tots i benvinguts al meu bloc!

Em dic Clara Massó Bonada vaig neixer l'any 1991 i ara tinc 21 anys , i visc a Granollers.

Sóc estudiant de la Universitat Blanquerna i estic realitzant el primer curs d'educació infantil, ja que m'agraden molt els infants i el que vull ser és mestre.
Anteriorment, vaig realitzar un grau mitjà d'Auxiliar d'Infermeria i un grau superior d'Educació Infantil i és on he descobert realment al que m' agradaria dedicar-me en el futur.
Considero que sóc una persona responsable, tranquil·la, constant, tímida, amiga de les meves amigues i amb moltes ganes d'aprendre.
Aquest serà un bloc on us informaré i compartiré tots els coneixements que adquireixi durant aquest curs.
Ara que ja he fet una petita presentació sobre qui sóc, espero que us agradi el meu bloc i que el visiteu quan vulgueu.

No hay comentarios:

Publicar un comentario